
nawoord
Ten eerste willen we zeggen dat onze website op een van de laatste dagen is verwijdert, dus dat we niet alle linkjes bij onze bronnen hebben. Ook hebben we veel dingen samengedaan, dus vandaar dat sommige punten dubbel zijn. Dit is onze taakverdeling:
De punten die Brechtje heeft gedaan zijn:
Punt 1- punt 2- punt 7- punt 10- punt 11
De punten die Myrrhe heeft gedaan zijn:
Punt 1- punt 4-punt 9- punt 10- punt 11
De punten die Eline heeft gedaan zijn:
Punt 1- punt 3- punt 5- punt 6- punt 8- punt 12
Dat was het werkstuk alweer! We hebben er met veel plezier (en moeite) aan gewerkt, en dit is het resultaat. We hebben veel geleerd, bijvoorbeeld de definitie van een hittegolf en de maatregelen die een regering neemt om een hittegolf te verminderen of te voorkomen. Ook hebben we verschillende maatregelen geleerd zoals dat je binnen moet blijven tijdens een hittegolf of dat je alleen de nuttige inspanning mag verrichten. Het was wel erg lastig dat we 2 keer van website moesten wisselen, omdat het steeds net niet was wat we wilden hebben. Toch is het gelukt om dit bij elkaar te krijgen. We hopen dat u het interessant vond.
Bedankt voor het lezen, Eline, Brechtje en Myrrhe uit klas B1h
Dit zijn de bronnen die we hebben gebruikt, wel zijn sommige linkjes veranderd in gewone namen, want onze website is tussendoor verwijderd, dus waren de linkjes verdwenen. We hebben voor dit werkstuk gebruikt:
De opa van Brechtje
De vader van Brechtje
De moeder van Eline
De leraar van AK (mr. Soebagh)
Google afbeeldingen (deze links waren niet terug te halen, omdat we erg veel afbeeldingen hebben gebruikt)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hittegolf
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/hittegolf
http://bioweer.nl/hittegolf-is-maanden-vooraf-te-voorspellen.html
Maak jouw eigen website met JouwWeb